პროექტის შაბლონი
სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი
სასწავლო თემის ავტორი
| ||
სახელი და გვარი
|
მაია მებონია
| |
რაიონი/ქალაქი
|
ჩხოროწყუს მუნიციპალიტეტი
| |
სკოლა
|
მუხურის თემის საჯარო სკოლა
| |
თემის მონახაზი
| ||
თემის დასახელება
| ||
თემის აღწერა ან სრულყოფილი დასახელება - რელიგიების კლასიფიკაცია
| ||
თემის შინაარსი
| ||
მოკლედ, 3-5 წინადადებით, აღწერეთ თემატური საკითხები, ძირითადი აქტივობები, მოსწავლეთა ნამუშევრები, მოსწავლის როლი და საპროექტო სცენარი. - ა) რელიგია და საზოგადოოება ბ) რელიგიათ მრავალფეროვნება გ) მონოთეისტური რელიგიები.
მოსწავლეები გაეცნობიან რელიგიის კავშირს ეთნიკურობასთნ, კულტურასა და სახელმწიფოებრიეობასთნ.
მითოლოგიის შეცვლა რწმენის საფუძვლების სისტემატიური გადმოცემებით. წმინდა წიგნების შექმნის საფუძვლები და მათი სახეობები; რელიგიების განაწილება წარმოშობის ადგილის, რწმენის, თვისებურებების და სხვა ნიშნების მიხედვით.
ძველი სამყაროს რელიგიები (პოლითეიზმი)
ახალი სამყაროს რელიგიები (მონოთეიზმი)
მოსწავლეები გაეცნობიან სახელმძღვანელოში მოცემულ თემას რელიგების შესახებ. სამი ძირითდი მიმართულების გამოყოფის შემდეგ კლასი დაიყოფა სამ ჯგუფად. კონკრეტული თემების არჩევის შემდეგ იწყება დამატებითი ინფორმაციების მოძიება სხვადასხვა წყაროებიდან (ინტერნეტ მასალები, საეკლესიო წიგნები, შეხვედრები რელიგიის ისტორიით დაინტერესებულ კომპეტენტურ პიროვნებებთნ.
ერთი თვის განმავლობაში ექნებათ ოთხი სამუშაოო შეხვედრა, სადაც განიხილავენ მოპოვებულ მაასალებს, მასწავლებლისგან მიიღბენ რჩევებს, შენიშვნებს.
პროექტის დასრულების შემდეგ სამივე ჯგუფი გააკეთებს პრეზენტაციას.
| ||
საგანი
| ||
ისტორია;
| ||
დონე/კლასი
| ||
მერვე კლასი; 13 წლის (საშუალო საფეხური)
| ||
განხორციელების დროის ჩარჩო
| ||
ერთი თვე
| ||
თემის საფუძვლები
| ||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
| ||
ისტ.VIII.15. მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიოში არსებული რელიგიური სისტემების კლასიფიკაცირება და მათ შორის არსებულ მსგავსებებისა და განსხვავებების გააზრება.
| ||
ჩამოაყალიბა მსოფლიოში ყველაზე ფართოდ გავრცელებული რელიგიების (ქრისტიანობა, ისლამი) ძირითად ცნებებს;
იმსჯელა ქრისტიანული ეკლესიიის წიაღში არსებული მიმართულებების (მონოფიზიტობა, კათოლიციზმი, მართლმადიდებლობა, პროტესტანტიზმი) შესახებ. ისაუბრა მათი ჩამოყალიბების მიზეზებზე;
| ||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
| ||
ზოგადი კითხვა
|
რამდენად მნიშვნელოვანია რელიგიის საკითხების ცოდნა ადამიანებისათვის?
| |
თემატური კითხვები
|
| |
შინაარსობრივი კითხვები
|
|
შეფასების გეგმა
| ||||
შეფასების დროის ჩარჩო
(შეფასების სტრატეგიები)
| ||||
მეთოდი
|
ინსტრუმენტი
| |||
პროექტის დასაწყისში
|
|
კონკრეტული მოსწავლის ნამუშევრები
ტესტების შედეგები
| ||
პროექტის მსვლელობისას
|
ბ) 1) არაფორმალური დაკვირვება და შემთხვევების ჩანიშვნები
|
ჩეკლისტები, მინიშნებები, ფორმები
| ||
პროექტის დასრულებამდე
|
|
| ||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
| ||||
მოსწავლის ნამუშევრები, ტესტები, თვალსაჩინოდ დაწერილი საკითხები დაფაზე, ჩარტზე, ჟურნალში ,მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, ინდივიდუალური ან ჯგუფური ჩანიშვნები, მინიშნებები, ფოტოების თანმიმდევრობა, ვიდეო სცენარების გრაფიკი, ტესტები ,მოსწავლის ,მასწავლებლის დაკვირვებები.
| ||||
სხვა საკითხები
| ||||
საბაზისო უნარ-ჩვევები
| ||||
მოსწავლეები ერკვევიან ანტიკურ და შემდგომ პერიოდის ქვეყნების რელიგიების ისტორიაში, ფლობენ კომპიუტერულ ტექნიკას, შეუძლიათ ინტერნეტმასალების მოძიება
| ||||
სასწავლო პროცედურები
| ||||
მოსწავლეებმა პროექტის თემის არჩევის შემდეგ დაიწყეს ინფორმაციების მოპოვება,იყენებდნენ ინტერნეტინფორმაციებს, საინტერესო წიგნებს, ფილმებს, ხვდებოდნენ კომპეტენტურ ადამიანებს, პროექტის მომზადების პროცესში ოთხჯერ შეხვდნენ ერთმანეთს, იმსჯელეს ,განიხილეს, შეაჯერეს და მოემზადნენ პრეზენტაციისთვის. გაეცნენ პრეზენტაციის გაკეთების წესებს, გამოიყენეს კომპიუტერი, პროექტორი, იზრუნეს აუდიტორიაზე.
| ||||
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
| ||||
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
| ||||
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
| ||||
ბეჭდვითი მასალები
|
სახელმძღვანელოები, სასწავლო გზამკვლევები, მოთხრობები, ბიბლიოგრაფიული მასალები და ა.შ.
| |||
ინვენტარი/მასალები
|
მაგიდები, სკამები, მერხები, დაფები, ჩარტი, რუკები.
| |||
ინტერნეტრესურსები
|
ვებმისამართები (URLs), რომლებიც ხელს უწყობს თემის მიზნების მიღწევას.
| |||
სხვა რესურსები
|
მოწვეული სტუმრები, მოსწავლეები სხვა ჯგუფებიდან, ადგილობრივი თემის/საზოგადოების წარმომადგენლები, მშობლები და ა.შ.
| |||
Comments
Post a Comment